فروشگاه لباس در بابل

مزون گلپوش فروش انواع لباس های فصلی،مانتو و پالتو،شال و روسری ،ست روسری و کیف در شهر تهران و ارسال به تمام نقاط کشور دارا میباشد

فروشگاه لباس در بابل

مزون گلپوش فروش انواع لباس های فصلی،مانتو و پالتو،شال و روسری ،ست روسری و کیف در شهر تهران و ارسال به تمام نقاط کشور دارا میباشد

💎نماینده تخصصی برند
Royal & montela



پیج اینستاگرام: missmood.ir
پیج اینستاگرام مزون گلپوش(پبج دوم): mezon.golposh
کانال تلگرامی: t.me/mezon_golposh1
آی دی تلگرامی جهت سفارش:golposh_admin
شماره واتساپ و تلگرام:09307131558
شماره تماس: 09307131558
کانال تلگرام رضایت مندی مشتریان: mezon_golposh98
💎کارهای دیگر ما را در شبکه های اجتماعی ببینید💎
💥ارسال به سراسر کشور💥
تمام کارها به طور مستقیم و بی واسطه از تولیدی ارسال میشود

۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۷آذر

روسری های طرح کریسمس:

تم کریسمسلباس کریسمس دخترانهتم کریسمستم کریسمستم کریسمس

 

 

 

 

پیج اینستاگرام: mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام:

09307131558

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۲۴آذر
شب یلدا منحصر به فرد باشید
برای شب یلدا اگه مهمونی خاصی ندارین و قراره با همسرتون و یکسری دوستای خیلی صمیمی تون دور هم جمع باشین، می تونین به آرایش فانتزی شب یلدا هم فکر کنین. شاید انجام این آرایش اولش به نظرتون خیلی جذاب نرسه اما کافیه به خانم هایی که قراره شب یلدا رو با شما بگذرونن هم اعلام کنین که تم آرایشی شما برای این شب بخصوص آرایش به سبک یلداس. اگه برای این مدل آرایش نیاز به چند تا فوت و فن دارین، بهتره این مطلب رو بخونین.
همه چیز مثل قبل
اگه خیلی اهل آرایش های فانتزی و عجیب نیستین و دل تون می خواد خیلی متفاوت به نظر نرسین می تونین از آرایش ساده استفاده کنین. پایه های آرایشی تون رو باید مثل قبل انجام بدین. مرطوب کننده و کرم پودر و هر چیزی که برای پایه ی آرایش لازم دارین. بعد از این که صورت تون رو کاملا با کرم پودر پوشوندین ، با رژ گونه به گونه هاتون رنگ بدین و به قول معروف کاری کنین که پوست تون کمی سرخ و جذاب بشه و از بی حالی در بیاین.
حالا نوبت می رسه به سایه و خط چشم. استفاده از سایه ی قهوه ای و کرم می تونه برای شب یلدا انتخاب مناسبی باشه. یه تلفیقی از این رنگ رو روی پلک تون اجرا کنین و با یک خط چشم بلند و مشکی و چند دور ریمل زدن، آرایش چشم تون رو کامل کنین. آخرین مرحله استفاده از یک رژ لب قرمز پررنگ هست که می تونه آرایش شما رو کامل کنه. برای جذاب تر شدن صورت تون حتما از برق لب قرمز استفاده کنین تا لب هاتون بدرخشه. این کار به آرایش مات صورت شما جلوه ی خاصی می ده.
فانتزی بشین
حالا اگه به طرح های فانتزی علاقه دارین و دوست دارین یلدای شما با تم آرایشی هندوانه همراه باشه می تونین روی صورت تون طرح هایی رو اجرا کنین که شب یلدای شما رو منحصر به فرد می کنه. مهم ترین رنگ هایی که باید تو شب یلدا استفاده کنین قرمز و سبز و یه مقدار مشکی هست و این کار بهترین راه رو برای سایه زدن جلوی پای شما قرار می ده. برای انتخاب رنگ های کافیه روی قسمت داخلی پلک تون رو سبز کنین و برای رنگ آمیزی گوشه ی چشم تون از قرمز استفاده کنین .
البته منظور ما از رنگ قرمز، زنگ قرمز خیلی تند نیست. می تونین هاله ای رنگ قرمز رو به گوشه ی چشم تون بزنین تا آرایش چشم های شما شبیه هندوانه بشه.  برای این مدل آرایش می تونین از خط چشم مشکی استفاده کنین و با همون خط چشم یه تعدادی دایره گوشه ی چشم تون بکشین طوری که لکه های سیاه بیشتر شبیه تخم های هندوانه بشه. یه سبک آرایش دیگه هم می تونین برای چشماتون در نظر بگیرین. این که گوشه ی خارجی پلک تون رو قرمز کنین و زیر چشم تون رو با مداد سبز تیره و روشن خط بکشین و یک سایه ی محو ایجاد کنین. این می تونه انتخاب خیلی خوبی برای شما باشه.
رژ لب اناری
برای این که تناسب شب یلدا توی چهره ی شما وجود داشته باشه حتما تو انتخاب رژ لب تون از رنگی استفاده کنین که به رنگ انار شبیه تر هست. استفاده از رنگ قرمز صرف خیلی به شما جذابیت نمی ده اما اگه رژ لب انتخابی شما تلفیقی از رنگ قرمز و آلبالویی باشه حتما می تونه قرمزی انار رو روی لب های شما نشون بده.
اگه واقعا جزو طرفدارهای آرایش فانتزی هستین یه پیشنهاد دیگه براتون داریم. با مداد سبز قسمت های خط لب تون رو رنگ کنین و داخلش رو با رنگ قرمز پر کنین. این کار می تونه لب های شما رو یلدایی کنه. بعد از این که آرایش لب هاتون تموم شد برای این که بیشتر به چشم بیاد یه برق لب درخشان هم روی رژ لب تون بزنین.
با موها چه کنیم؟
این روزها استفاده از حلقه های گل خیلی روی بورس هست و معمولا توی مهمونی ها و حتی عروسی ها با این حلقه ها موهای خودشون رو به زیباترین شکل ممکن درست می کنن. برای شب یلدا یکی از بهترین انتخاب های شما می تونه گل های سرخ ریز با برگ های سبز باشه که هم رنگ های یلدا رو توی خودش داره وهم سرخی گل ها می تونه جذابیت موهای شما رو چند برابر کنه.

 
علاوه بر گل ، می تونین با استفاده از نمدهای رنگی ، انار یا هندوانه درست کنین و با چسبوندن اون ها روی گیره های مخصوص، گل سرهایی درست کنین که منحصر به شماست. اگه موهاتون کوتاه هست و اهل گیره زدن به اون ها نیستین، تل درست کردن هم انتخاب جالبی هست.
یه انار نمدی درست کنین و با چسبوندنش روی یه نوار باریک، اون رو به شکل تل روی موهاتون قرار بدین. البته این روزها پارچه هایی با طرح میوه های مختلف هم به بازار اومده که کافیه یک تیکه از پارچه ای که طرح هندوانه یا انار داره رو انتخاب کنین و باهاش یه هدبند جذاب درست کنین و تا جایی که می‌ تونین از شب یلداتون لذت ببرید.
فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۲۱آذر

روسری های طرح یلدا به صورت تک😍🍉💐

و ست کیف و روسری های طرح یلدا 😍🍉

💥ارسال به سراسر کشور موجود است💥

در پست های قبلی نمونه های دیگر از روسری طرح یلدا

و ست کیف و روسری طرح یلدا گذاشتیم

جهت مشاهده پست روسری و کیف یلدایی رو لینک آبی کلیک کنید.👇

روسری تک یلدا و ست کیف و روسری طرح یلدا

 

ست کیف و روسری طرح یلدا

 

پست ست لباس خانوادگی طرح یلدا👇

ست لباس یلدا خانوادگی

 

 

پست پیشنهاد لباس برای یلدا👇

یلدا چی بپوشم؟

 

ست یلدا مادر دختری👇

ست یلدا مادر دختری

 

 

 

نمونه از روسری های طرح یلدا و ست کیف و روسری طرح یلدا:

 

روسری شب یلداروسری طرح یلداروسری یلداییروسری طرح یلداروسری شب یلداروسری طرح یلداروسری طرح یلداروسری یلداییروسری یلداروسری یلداییروسری یلداییروسری طرح یلداروسری یلداروسری شب یلدا

 

 

 

 

پیج اینستاگرام: mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام: 

09307131558

💥ارسال به سراسر کشور موجود است💥

 

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۲۰آذر

ست یلدا

 

ست همیشه جذاب و دوست داشتنی بوده و نگاه ها را خیره میکند. یکی از مواردی که میتوان ست کرد ست لباس مادر و دختری است که جدیدا هم بسیار طرفدار پیدا کرده.

 

لباس شب یلدالباس ست یلداست یلدالباس یلدا بچگانهمدل لباس یلدالباس یلدا مادر دختریست لباس یلدا مادر دختریست لباس یلدا ست لباس یلدا مادر دختریست یلدا ست لباس یلداست یلدا

 

 

 

 

پست ست لباس یلدا خانوادگی ما رو ببینید🤗

رو لینک آبی زیر کلیک کنید تا لباس های طرح یلدا خانوادگی ما رو ببینید👇

ست لباس یلدا خانوادگی

 

پست پیشنهاد استایل یلدایی،

رو لینک آبی کلیک کنید و پست را مشاهده کنید🤗👇

 

یلدا چی بپوشیم؟

 

روسری های و کیف طرح یلدا مشاهده کنید

رو دو لینک آبی زیر کلیک کنید👇

کیف و روسری ست طرح یلدا

 

روسری های تک طرح یلدا و کیف و روسری ست طرح یلدا
 

 

پیج اینستاگرام: mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام:

09307131558

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۱۹آذر

ست لباس یلدایی

 

ست لباس شب یلدا هم شامل تیپ های دخترانه و پسرانه ای با استفاده نماد های شب یلدا مثل انار قرمز یا هندوانه میشود و هم شامل مجموعه لباس هایی برای یک خانواده مثلا ست کردن لباس زن و شوهر ها با یه نوشته دلبرانه روی آن ،که میتوان مثلا یک جفت تیشرت ست با شلوار جین یا چیزی شبیه این باشد .

 

 

ست یلداییست یلدایی

ست شب یلدا

 

 

 

پست های قبلی ما در خصوص پیشنهاد لباس یلدا مطالعه کنید.
رو لینک زیر کلیک کنید👇

یلدا چی بپوشیم؟

 

پست روسری و کیف های طرح یلدا.

دو لینک زیر کلیک کنید👇

 

روسری تک طرح یلدا و کیف و شال ست طرح یلدا

 

ست کیف و روسری طرح یلدا

 

 

 

پیج اینستاگرام: mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام:

09307131558

🌸ارسال به سراسر کشور موجود است🌸

 

 

 

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۱۸آذر

یلدا چی بپوشم؟
جشن شب یلدا یکی از قدیمی ترین جشن های ایران است. در این شب بسیاری از خانواده های ایرانی دور هم جمع شده و به سرو شام، انار، هندوانه و تنقلات مشغول می شوند. اما پس از برنامه ریزی های لازم برای شب یلدا، سوالی که ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر می کند این است که شب یلدا چی بپوشیم؟ در ادامه این مقاله با چند ایده جذاب برای پوشیدن لباس مناسب شب یلدا آشنا خواهید شد. 
اولین پیشنهاد ما برای رنگ قرمز رنگ های خنثی هستند زیرا به سادگی ترکیب می شوند و نیازی به زحمت زیادی ندارند. هر کسی در کمد لباس هایش حتما لباس هایی به رنگ خنثی دارند که می توانند به راحتی با رنگ قرمز ست کنند و خوش پوش باشند.

چه شما استایلی رسمی داشته باشید و یا کژوال و خیابانی، رنگ قرمز می تواند جلوه ای نو به ظاهرتان دهد. پیشنهاد یلدایی ما نیز به این دلیل رنگ قرمز است زیرا رنگی جذاب و شاد است و هم چنین برگرفته از رنگ میوه های اصلی شب یلدا یعنی انار و هندوانه است.
رنگ قرمز یکی از محبوب ترین رنگ های بین خانم ها و حتی آقایان است. کسانی که این رنگ قدرتمند را می خواهند بپوشند لازم است بدانند چگونه این رنگ را با دیگر رنگ ها ترکیب کنند تا رنگ ها تضادی با هم نداشته باشند و استایل زننده نباشد. باید گفت رنگ قرمز به خودی خود بسیار برجسته است و در استایل تان نیازی به رنگ یا طرح برجسته دیگری ندارید و بهتر است که برای دیگر لباس های تان از رنگ های خنثی و ساده استفاده کنید تا استایل تان به تعادل برسد.
پیشنهاد مزون گلپوش برای شب یلدا:

کت شلوار قرمز ویژه یلدا:

لباس یلدا

 

 

 

بعضی از خانم ها تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس با ظاهری رسمی حضور پیدا کنند اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است مدل کت و شلوار زنانه و دخترانه را برای پوشیدن انتخاب نمایید زیرا این مدل لباس کاملا رسمی است و علاوه بر این شما در مهمانی ها و مجالس رسمی با پوشیدن کت و شلوار باکلاس و جذاب تر به نظر می رسید همچنین خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها ظاهری پوشیده داشته باشند بهتر است کت و شلوار را برای پوشیدن انتخاب نمایند.

سارفون جلو باز ویژه یلدا:

 

لباس یلدا پوشیدهلباس شب یلدا

 

 

یکی از محبوب ترین لباس ها در بین خانم های شیک پوش و خوش پسند سارافون می باشد. این مدل لباس همانند مانتو است اما از آنجا که آستین ندارند و فرم جلیقه ای مانند دارند جذابیت آن ها نسبت به مانتو چند برابر است. 

 

شومیز قرمز ویژه یلدا:

لباس یلدایی دخترانهلباس شب یلدالباس یلداییلباس شب یلدالباس یلدایی
ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و مناسب بسیاری از مهمانی ها و مجالس می باشد. این نوع شومیز را می توان با لباسهای دیگری مانند دامن یا شلوار مجلسی ست کرد تا جلوه زیباتری پیدا کند.

 

کفش قرمز ویژه یلدا:

 

 

کفش یلدایی

 

 

یکی از مزیت های کفش قرمز این است که شما رو قادر میسازد که بدون هیچ زحمتی و حتی ساده ترین و بی روح ترین لباس ها یک استایل جذاب و خیره کننده تبدیل کنید و علاه بر این اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

نکته قابل توجه این است که کفش قرمز رو نباید با لباس های شلوغ ست کنید و در عوض بهتر است از لباس های ساده با استفاده از این کفش از حالت سادگی در بیاورید.

 

لباس های پوشیده و یا آستین بلند:

در بعضی مراسم ها خانم ها تمایل دارند لباسی بپوشند که علاوه بر مجلسی و شیک بودن، لباس پوشیده و بلند باشد و آستین هم داشته باشد
و ما این طرح لباس ها رو به شما پیشنهاد میکنیم.

 

لباس یلدایی پوشیدهلباس یلداییلباس یلداییلباس یلدا

لباس شب یلدالباس شب یلدالباس شب یلدالباس یلدا

لباس شب یلدالباس شب یلدالباس شب یلدالباس یلدا

 

در پست های قبل روسری و کیف هایی با طرح یلدا گذاشتیم، جهت مشاهده روسری و کیف یلدایی دو لینک زیر کلیک کنید.👇

 

روسری تک طرح یلدا و ست کیف و شال طرح یلدا

 

 

ست کیف و شال طرح یلدا

 

 

تمام کارهای بالا داری تنوع رنگی می باشد
و مزون گلپوش داری تنوع کارهای زیادی می باشد 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید شاهد کارهای شیک ما باشید🤗
تنوع های بسیار زیادی برای شب یلدا داریم 😍🍉
 
پیج اینستاگرام: mezon.golposh
کانال تلگرام: mezon_golposh1
شماره واتساپ و تلگرام: 09307131558
💥ارسال به سراسر کشور موجود است💥
 
فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۱۷آذر
جشن شب یلدا یکی از قدیمی ترین جشن های ایران است. در این شب بسیاری از خانواده های ایرانی دور هم جمع شده و به سرو شام، انار، هندوانه و تنقلات مشغول می شوند. اما پس از برنامه ریزی های لازم برای شب یلدا، سوالی که ذهن بسیاری از خانم ها را درگیر می کند این است که شب یلدا چی بپوشیم؟ 
در این پست نمونه هایی از روسری و کیف های یلدایی مزون گلپوش رو براتون میزارم😍

 

روسری یلداروسری طرح یلداروسری یلداییروسری یلداروسری یلداییروسری طرح یلدا

ست مادر، دختری:

روسری یلدایی

 

نمونه هایی دیگر ست کیف و روسری طرح یلدا و روسری های تک یلدایی در پست های قبل موجود هست . برای دیدن نمونه های قبلی به لینک زیر رجوع کنید.👇

 

 

روسری های تک و ست شال و کیف طرح یلدا

 

 

💥ارسال به سراسر کشور برای تمام کارها موجود هست💥
💥منتظر پست های ویژه ما برای معرفی لباس های یلدایی باشید😍🍉

 

 

به پیج ایستاگرام و یا کانال تلگراممون سربزنید و کارهای بیشتر ما رو مشاهده کنید😍

اینستاگرام: mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام: 

09307131558

 

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۱۷آذر
 
 
استایل پاییزی
یکی از آیتم هایی که خیلی برای پاییز و زمستون امسال مد شده جلیقه ها هستن، علت محبوبیت اونها اینکه با داشتنشون میتونید به استایلتون خیلی تنوع بدین(با عووض کردن لباسی که زیر جلیقه میپوشین، که میتونین از رنگ ها و مدل های مختلف برای اون استفاده کنید)
 یکی از لباس هایی که میتوان برای پوشیدن لباس های چند لایه استفاده کرد جلیقه بلند است
دلیل دیگه محبوبیت این جلیقه ها کژوال و راحت بودن اون هاست که تو هر محیطی میتونین ازش استفاده کنید.
جلیقه بلند را میتوانید در سرکار و مهمانی بپوشید
و حتی دانشگاه و استایل دانشجویی مناسب است،و  اینکه هم میتونین باهاشون استایل کلاسیک داشته باشید هم اسپرت😍 
 
مدل جلیقه های زیادی در سبک ها و رنگ های مختلف وجود دارد و شما باید از میان آن ها بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. رایج ترین رنگ های به کار برده شده برای این جلیقه ها رنگ های طوسی، مشکی، صورتی و شتری است.
جلیقه با جین و شلوار کتان میتوان ترکیب خوبی باشد
زیر جلیقه هودی بافت و یقه اسکی بپوشین
کفش مناسب این استایل کتونی و نیمه بوت هست
که استایل شما رو جذاب تر میکند
جلیقه بلند شیک ترین استایل در پاییز می باشد
که هرگز از مد نمیوفته

 

نمونه جلیقه های پاییزی مزون گلپوش

جلیقه بلندجلیقه بلندجلیقه زنانهجلیقه زنانه

 

 

 

 

 

جلیقه بلند زنانه

 

جلیقه زنانهجلیقه زنانهجلیقه زنانه

 

خانوما همیشه به دنبال لباس های بلند و موقر هستن تا در استایل خیابان و محل کار و... ، بتونن احساس راحتی بیشتری داشته باشن. جلیقه های بلند زنانه که بیشتر به صورت بدون آستین دوخته میشن، یکی از استایل های پرطرفدار بین خانوماست که به خصوص برای فصل بهار و پاییز، محبوبیت بیشتری دارن. برای این مدل لباس زنانه، میشه رنگ های متنوعی در نظر گرفت و از طرفی هم، استایل نهایی لباس با نوع پارچه و طرح اون، می تونه تغییر پیدا کنه.

جلیقه زمستونی دیسکویی:

 

جلیقه بلند زنانهجلیقه زنانهجلیقهجلیقه بلندجلیقه براق زنانهجلیقه بلند

 


جنس:دیسکو داخل آستر و پشم شیشه ۱۵۰
سایزبندی: دو سایز فری(۳۶-۴۶)
رنگبندی:مشکی،سورمه ای،صورتی،مسی، بژ
بدون زیره- کلاه جدا میشود-جلوباز
قد:۱۲۰

جلیقه بلند دیسکوییجلیقه بلندجلیقه زنانهجلیقه جلیقه زنانه

 

 

 

 🌹جنس سیلور با پشم شیشه ۱۴۰گرم و آستر طرح دار کره ای🇰🇷
 کلاه کار جدا نمیشود 
و  بدون بافت زیره میباشد
📏قد کار 115 📏
🖍سایز بندی ۳۸تا ۴۴🖍
🌈رنگ بندی :مشکی،نقره ای ،سورمه ای ،صورتی ،طوسی مایل به دودی ،آبی روشن .طبق عکس 🌈

 

 

استایل لیندا کیانی با "جلیقه بلند" ترند پاییز ۹۸

 

پیج اینستاگرام : mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام: 

09307131558

💥ارسال به سراسر کشور💥

 

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۱۶آذر

تیپ بازیگران

 

یکی از آیتم هایی که خیلی برای پاییز و زمستون امسال مد شده جلیقه ها هستن، علت محبوبیت اونها اینکه با داشتنشون میتونید به استایلتون خیلی تنوع بدین(با عووض کردن لباسی که زیر جلیقه میپوشین، که میتونین از رنگ ها و مدل های مختلف برای اون استفاده کنید)
 یکی از لباس هایی که میتوان برای پوشیدن لباس های چند لایه استفاده کرد جلیقه بلند است
دلیل دیگه محبوبیت این جلیقه ها کژوال و راحت بودن اون هاست که تو هر محیطی میتونین ازش استفاده کنید.

جلیقه بلند را میتوانید در سرکار و مهمانی بپوشید

و حتی دانشگاه و استایل دانشجویی مناسب است،و  اینکه هم میتونین باهاشون استایل کلاسیک داشته باشید هم اسپرت😍 
 

مدل جلیقه های زیادی در سبک ها و رنگ های مختلف وجود دارد و شما باید از میان آن ها بهترین و مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. رایج ترین رنگ های به کار برده شده برای این جلیقه ها رنگ های طوسی، مشکی، صورتی و شتری است.

تیپ بازیگران

 

تیپ بازیگران

جلیقه با جین و شلوار کتان یا جین میتوان ترکیب

خوبی باشد
زیر جلیقه هودی بافت و یقه اسکی بپوشین
کفش مناسب این استایل کتونی و نیمه بوت هست
که استایل شما رو جذاب تر میکند

جلیقه بلند شیک ترین استایل در پاییز می باشد

که هرگز از مد نمیوفته

 

 

در پست های بعدی نمونه جلیقه های بلند مزون گلپوش رو براتون میزارم🤗💜

پیج اینستاگرام: mezon.golposh

کانال تلگرام: mezon_golposh1

شماره واتساپ و تلگرام: 09307131558

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل
۱۵آذر
دامن چرم
 
دامن چرم
 
سالیان درازی است که با سرد شدن هوا لباس های چرم وارد دنیای مد می شوند.دامن چرم یک گزینه مناسب هست که با مد این روزها هماهنگی دارد.همچنین دامن چرم یکی از بهترین گزینه ها برای مجالس و مهمانی های رسمی است. که  استایل مناسب دختر خانوم هاست👩💕
💥اگر به دنبال استایل ساده ‌و کلاسیک برای فصل پاییز هستید دامن چرم را انتخاب کنید که فرم راسته داشته باشد و رنگ آن مشکی باشد.👌🏻
💥دامن چرم تاثیر بسزایی در خاص شدن استایل شما دارد👌🏻فقط کافی است روی لباس های تکمیل کننده استایل خود دقت داشته باشید.🤗👌🏻
💭نکته خوب دامن چرم برای محیط بیرون از خانه، این است که ،میتوان با همه لباس های پاییزه ست جذابی شود😊
💥برای ست کردن حتما لازم نیست لباس های همرنگ بپوشید، دامن چرم با لباس های پاییزی چرم میتونن ترکیب خوبی باشن🤗
💭بلوز یا شومیز حریر یک گزینه عالی برای ست کردن با دامن چرم مناسب مجالس و مهمانی ها هست، بهتر است بلوز را زیر دامن تان قرار دهید. برای کفش می‌توانید از کفش پاشنه دار یا نیم بوت‌های تا مچ پا استفاده کنید.
💭کفش مناسب این استایل بوت های چرم هست
💭استفاده از اکسسوری های مختلف به این استایل باعث استایل باعث جذابیت بیشتر شما میشود🤗

 

دامن چرم

فروشگاه لباس اینترنتی در بابل